BYTA?

Sitter och funderar på om man ska byta bloggdesing, bloggnamn å allting??
Och kanske bara skriva om hästar, eller bara om foto eller likande?
Förslag tack!?
Jag vet att det är en del som läser den här bloggen, som nästan speglar
mitt liv i detalj, vilket inte är så bra i vissa lägen..

Funderar på hur ja ska göra med allt.. Ska iaf upp till Övik imorrn mest troligt
å köpa lite hundmat och kanske nått nytt till mig själv..
Ska se om Granngården har nått fint remontträns som ja kan köpa,
annars måste ja beställa ett.

Bli dressyrträning istället för hoppning iaf, skulle ju åkt in till Kramfors imorrn
egentligen på Pay&Jump med Kozca men känner att de e bättre att åka in
och bara rida inför nån..
Känner att ja behöver lite dressyrträning med, va så längesedan nu.


Kanske måste göra ngt åt min hästs man också, den ser ju för*ävlig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback