TILL SALU

Har nu som de flesta sett bytt sadel.. till en brun..
Tänkte då byta ut all min utrustning till bruna saker,
så skriver upp här vad de e jag behöver bli av med..
MÄRKESSAKER de handlar om :P haha

Benskydd Catago Sport, använda men i gott skick strl M vad jag vet.
100kr


Magplatta GlenGordon 120cm, väldigt fint skick, knappt använd.
500kr


Brösta/Förbygel/Martingal GlenGordon, strl FULL, använd 3 gånger, NY!
600kr



Sadelgjord, lite äldre, 110cm men är som en 120. Resår på ena sidan.
Skitfin i läder.
200kr


Ska även sälja min dressyrsadel då ja knappt använder den.
En Edinburgh Fit 3 (Normal bom) 16,5" Passar dom flesta hästarna.
Har en 40cm dressyrgjord till som följer med.
Min favoritsadel :(
Vill ha 5500kr för den, och de e väldigt bra pris!!


Hör av er här på bloggen eller mejla till [email protected] om ni är intresserade!
Väldigt bra pris på allt så ni vet, bara att kolla upp om ni är osäkra.
Alla saker är väldigt bra kvalité!

Kommentarer
» anna

dem svarta cartago skydden är i storlek L...

2011-01-31 // 15:28:27
» Kendra

Har du kvar glengordon 120 cm hoppplattan?

Isåfall kontakta mig via min mail och berätta vart du bor osv(om man ska frakta eller inte)

:)

2012-01-04 // 14:12:43
URL: http://kendra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback