Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

IDAG, 19 januari 2011 så åkte jag upp till Övik.
Gjorde teoriprovet (körkort) OCH ja klarade det!! :D hihi
så nu e jag glad och lycklig och positiv och inget kan göra mig sur idag!
Haha ska åka till ridskolan å hoppa lite sen så de blir alldeles perfekt ;D

Fortsätter med min utmaning, det jag har med mig på tävling.

hmm.. den va inte så enkel, det beror ju på vilken häst jag har.

Hästen:
Träns
Sadel
Hoppgjord
Nummerlapp
Pass & Licenser
Transportskydd
Fleecetäcke
Regntäcke (vid dåligt väder)
Ländtäcke/ridtäcke (vid dåligt väder)
Benskydd/senskydd
Martingal/brösta

Mig:
Hjälm x2 om ngt händer
Skjorta/skjortbröst
Kavaj
Vita ridbyxor
Ridskor+chaps
Sporrar
Mjukisbyxor
Andra skor (bekväma, varma)
Täckbyxor (vid dåligt väder)
Klubbjacka
Handskar x2 ett par tjockare ifall de bli kallt
Ridstrumpor
Mössa/keps

Tror de va de. Man har med sig rätt mkt saker.. :P hah

Kozca ha iaf lyckats trampa av sig en sko, så de bli till att
hovslagaren tittar förbi :) Hon har lärt sig öppna dörrar också,
så hon kan se in till Carisma..

På måndag KÖR ja upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback