Dag 1 - Presentation av mig själv

Börjar min lilla utmaning här då :P

Mitt namn är då Johanna Melissa Viklund och jag bor i en liten by som heter Ullånger
som ligger vid E4an mellan Örnsköldsvik och Härnösand.
Jag har 1 egen häst som heter Niccozca V, och delar på en katt som heter Jago med
mitt "ex" Fredrik.
Jag går på Nordviksskolan inriktning hästhållning (dock så har jag inga hästlektioner),
har tidigare gått 2år i Linköping på Vretagymnasiet, hästhållning.
Jag är alltså 18år, är född 1992-11-29.
Tar körkortet inom kort.
Bor med min mamma och pappa, delar rum med min lillasyster Pernilla.
Jag har sk. sångknutar på stämbanden så att jag låter som en kedjerökare när jag pratar,
detta går att träna bort, dock så är det övningar som ska göras 3 gånger om dagen och det
har jag inte tid med så jag bara accepterar mig själv.
Jag rider ridlektioner på Kramfors Ridklubb på onsdagkvällar kl 20.00, hoppspecial (endast hoppning).
Har tävlat lite hoppning på ponny, och en gång på en kompis storhäst, 90,1m.
Jobbat i Tyskland sommaren 2010 med hästar och får komma tillbaka dit och jobba när jag vill :)
Jag var död när jag föddes, och fick hjärtmassage så att hjärtat skulle börja slå igen.
Är blond, 160cm, smal och har blå ögon.



Ska jag ha någon tävling?? Pris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback