Carisma...

Veterinären ringde imorse och kollade om de va okej om han kunde komma å
titta på Carismas öga (har haft veterinären ute för några dagar sedan, fick då order om att
ge Metacam, smärtstillande och sedan skölja ögat och ge ögonsalva 3 gånger om dan) och
han sa att ja skulle sluta med att skölja och sluta med salvan och istället ge en annan starkare
sak 3 gånger om dan, och att hon skull vara inne då det va ljust eftersom att pupillerna
kommer att bli större av de här ögondropparna som hon fått nu och då e de större
chans att hon blir blind.
Ja hoppas de blir bra nu!

Och medans veterinären ändå va där så vaccinerade han Kozca också, va jättesnäll :)

Så de blir ingen hoppning för vår skull alltså, så Pernilla får rida ist för mig, på ridskolehäst då.

En sak till!
Är det någon som letar häst??
Skulle haft en jättefin häst hos mig på försäljning men ja kände att ja inte hade tid,
vill köpa honom själv men har inga pengar alls.

En valack, f.04, 180cm, e. Love2u2, tävlad 120 och utbildad LA dressyr

SJUKT fin häst asså! För ett riktigt bra pris...
Måste bort pga. Platsbrist.. AKUT alltså!
Jag som e så liten hade inga problem alls att rida honom, han va min favorit i stallet
va som en jättestor nallebjörn.
Väldigt säker häst som ställer upp för sin ryttare! Han kan byten, öppna, sluta osv. Helt amazing
att rida! <3



Här är gullet :) Im Lovin' IT Equus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback