S T O C K H O L M

Nu är jag hemma igen efter några hektiska timmar i Stockholm :P
Klev upp 05.30 igår (Onsdag) och åkte hemifrån vid 06.30
va framme i Stockholm vid 12 tiden och mötte då upp Pernilla
för att gå och shoppa.
Handlade alla mina julklappar + en par riktigt snygga shorts till mig själv på SALT :)

Sen så åkte vi och parkerade om bilen så den stog hos Emil över natten eftersom
att de va lite bättre och billigare (gratis).
Träffade honom och hans nya tjej och kikade in hans nya lägenhet,
dom verkar ha de superbra :) <3

Käkade lite Pizza och sen blev de till att åka till Pernillas kompis som vi skulle sova hos,
va lite social där tills klockan slog 22, då dog lilla Johanna xD haha Heeeeelt Sluuut!
Somnade som en sten på en soffa ;D

Kl. 08.30 väcktes vi och då va de bara att göra sig iordning för att följa med Pernilla på skolan.
Där va de avslutning och alla fick säga adjö till Pernilla..

Sen gick vi på stan en sväng till då syster skulle köpa en tröja hon kikat på igår..
Efter det så hämtade vi bilen, körde till Pernillas "lägenhet" och hämtade alla hans grejjor.

Kl. 14 åkte vi ifrån Stockholm
stannade i Uppsala och käkade lite på Max

Efter 5 timmar anlände vi på gården :) haha och som tur va hade mamma och pappa gjort lasagne till oss..

Som sagt.. lite hektiska timmar, nu är ja nyduschad och nersjunken i soffan <3 myyyys
Har MASSOR av bilder ;D


kl 06.45 och kl 11...


Mina shorts, hög midja och kedja bak. Strl XS, sitter perfekt! :D Läderimitation


Jag på Vero Moda


Kassar...


Lite tråkigt väder i stockholm kanske? "/

Imorrn ska ja ut och hämta julgran, rida 2 hästar och storhandla inför Julafton på Kvantum i Kramfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback