Jobb helg!

Sitter och ugglar som vanligt vid datorn och funderar allvarligt på att gå och lägga mig.
Har jobbat i stallet 3 kvällar och hela helgen, helt slut.. Så det blir till att sova i 2 dagar
när jag e ledig och verkligen vila upp mej.

Saknar massa människor i mitt liv <'3
Hoppas allt blir lika bra som det varit..

Har 3 månader med Fredrik idag <3<3 :D
Dessutom Farsdag ;)
Stadium

Vet inte om man ska ge upp det här med att blogga, orkar ju typ aldrig ändå
sen så händer det inte så mkt i mitt liv när jag går i skolan hela dagarna..

11 dagar kvar... <3<3

Vill åka och provrida en grymt fin häst i Nybro, utanför Kalmar.. Men vi får
se när det finns tid över till det.


Gått upp i vikt ganska duktigt sedan ja "slutade" rida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback