Snön kommer!! :D

Sitter och tittar ut igenom fönstren och ser att det snöar för fullt..
Det har redan kommit 40mm :)

moppen som börjar bli översnöad ^^

Skrev för en stund sedan en uppsats, eller skrivuppgift som Bernta så fint
kallar det.. Hade temat "En förskräcklig historia".
Känner att det gick skitbra för mej faktiskt, hoppas Bernta tycker likadant..
Skrev om en tjej som rymde ifrån ett kvinnofängelse i Gällivare, och att
hon till slut blev påkörd av en lastbil, föraren var hennes pappa.
Första gången på länge jag e så nöjd med något :)

Tävlade i Dressyr på skolan igår (Skolmästerskap) på Al Capone "Lillen".
Gick sådär, hade 54,48% och blev 24 av 80 eller nått...
Han va skitstark och inte alls som den Lillen som jag brukar rida,
men men alla har ju sina bra och dåliga dagar.
Kom ju runt iaf och det är jag ju nöjd med.. Men ska ge igen med Kozca nästa
år i LA:1 :D

Ska baka lussebullar till ikväll bara Emma kommer hem och tar reda på kattskiten
som ligger i köket.. Går inte att gå in dit överhuvudtaget, fy säger jag bara!

Sen e de clinik med Jens Fredricsson och sen blir de antagligen filmkväll med Anna <3
Resten åker antagligen på Julfesten i Ljungsbro, men de blir ju kul för dom att gå
dit och gå hem xD haha faktiskt glad att jag stannar hemma :)

Stalldag imorrn, och JULBORD till lunch :D
Sen Skolmästerskap i Hoppning på Torsdag, Anna ska vara med på Turbo så jag
får väl gengälda henne med att vara lite hästskötare :)

Slutar på fredag och åker antagligen till Kalmar på lördagmorgon, men vi får se vad
som händer eftersom att det inte är säkert att det finns biljetter...
Hoppas det inte finns, orkar fan inte släpa omkring på min 30kg väska först 4 timmar
ner till Kalmar med 2 eller 3 byten sen upp till Skövde med 4 byten..
Iofs så får ja ju rida Kozca men de kommer bara att vara skritt i skogen typ eftersom
att det är så hårt på ridbanan och de e ganska långt att åka till ridhuset.
Kul kul.. men men man måste ju rida sin egna häst, man kan inte bara skita i det..
Får iaf träffa älsklingen på Söndag i Skövde <3
Ska ev. träffa Sally en sväng också, får se när jag kommer upp dit och om Fredrik
har tänkt ngt spec eller inte.. :)

Kommentarer
» Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Ungefär sådär ser min moppe ut också just nu :P

2009-12-25 // 22:27:29
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback