Mys

Just nu har ja myst ner mig i sängen under ett tjockt fluffigt täcke tillsammans med min allra käraste.
Lillpojken sover sedan länge i sin korg bredvid vår säng och suger på sin tutte så sött.

Livet är skört och allt för många förhållande tar slut pga en massa skitsaker, många barn som blir drabbade då föräldrarna bråkar.

Att ha en bra dialog med sin partner och kunna kommunicera och läsa av är nog de viktigaste, ibland blir vi blinda av folk runtomkring som distraherar så man missar vad som faktiskt händer.
Tillit är självklart en stor byggsten i detta, som gör att båda parter faktiskt kan ha ett liv och inte känna sig inlåst i en låda i resten av dess liv..

Även fast man bråkar ibland så betyder de inte att man slutar älska varandra, det enda som är viktigt är att lösa knuten som startat bråket direkt. Annars kan man få många knutar på tråden bakom sig och efter ett tag så blir de ett stort oändligt trassel.

Hoppas ni orkade läsa och att ni säger till den som ni älskar mest att de är den/dom ni vill ha å ingen annan, visa att de betyder något för er och de kommer visa respekt tillbaka.
Och kanske lite kärlek ;)

Detta är lite till min stora kärlek, som kan råka stå hemma på bron en dag och frågar om en bilnyckel.. 
Andreas, min fästman, sambo, bästa vän och världens bästa pappa till vår son, jag älskar dig till månen och tillbaka <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback