Prommis

Blev en ordentlig promenad, och JA jag fick med mig kameran, fotade dock inte så mkt 
då ljuset inte va så himla bra :P 
Men men, kommer garanterat att ha träningsvärk i kroppen imorgon och på onsdag.. Va sjukligt halt
ute så nästa gång blir de broddar under skorna!
 
Tappade bort min mobil, men när ja kom tillbaka från promenaden så låg den på vägen i slasket, 
min stackars iPhone 5.. Men den har en stor kämparglöd så efter en liten stund vid elementet så va
den som ny igen :) Ibland ska man ha tur i oturen haha..
 
Satt ihop Alvins spjälsäng ikväll också å han har provlegat med godkänt betyg, han har ju tidigare
legat i en korg bredvid vår säng men nu börjar han bli för lång för den så de e dags att vänja om, 
så på dagarna då han sovit så har han fått legat i vår stora säng utan att behöva ligga trångt så 
det ska nog inte va några problem att han börjar ligga där istället på dagarna tills vidare, sen får vi se
om han kan ligga där nån natt om 2 veckor kanske.
 
Barnvagn: BabyTravel Amsterdam -13 (supernöjd med denna vagn!)
 
Bilderna fotade med min Nikon D3100 och orginalobjektivet 35-55mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback