Love it

Är lite småkär i min lilleman just nu, han blir mer och mer vaken och börjar reagera när man 
leker och gör miner med honom.
Va ut med nya barnvagnen idag med och pappan fick dra för första gången i sitt liv :)
Mycket nöjd än så länge med vår Babytravel Amsterdam 2013!
 
Blev mat här hemma med mina päron och A´s pappa..
Sitter nu och multitaskar lite, ger Alvin ersättning och bloggar med vänster hand :P
Han får alltså först käka bäst han vill från mig och efter ett blöjbyte och ombyte till pyjamas så 
får han äta bäst han vill från flaskan (oftast ca 100ml) för att sedan somna som en liten stock, 
då sover han oftast till morgonen med utan uppehåll.. Väldigt strategiskt gjort haha
 
Så, nu har han slocknat så nu ska ja bara borsta tänderna och sussa jag med!
 
Imorgon blir det ridning!! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback