HOVSLAGARE

Jobbat en del idag, och sen va de raka spåret till hovslagaren.
Kozca fick nya skor RUNT OM!
Första gången hon är skodd bak, så nu får hon ha skydd fram dygnet runt men det
betyder att jag kan börja rida ordentligt utan att vara rädd för att halka omkull :)
 
Sist hon skoddes va hon tydligen bråkig, jag kunde inte vara med vid skoningen så därför var
det lite extra viktigt att det blev rätt idag.
Skötte sig jättebra faktiskt, 9 av 10 stjärnor! :)
 
Nu ska ja bara ligga på soffan hela kvällen och dricka varm choklad å fortsätta äta halstabletter så man har någon röst kvar imorgon.
 
Min stjärna, ekorre, ko, struts, nalle eller häst.. Min bara min
 

Kommentarer
» Ida Hedlund

SV: Skönaste som finns!!
Har du flyttat tillbaka hon till Caroline nu, eller är de bara gamla bilder? :)
Fått sålt biljetterna btw?

Svar: SV: Japp! Jag sitter för mig själv å kollar på animerade filmer, och då är dom här byxorna bästa sällskapet haha ;DNä det är bara gamla bilder, inte fått ordning på den nya telefonen än så det bli bara arkivbilder tråkigt nog "/
Biljetterna finns kvar men det är en som är väldigt intresserad utav de :)
Johanna

2014-01-15 // 17:28:18
URL: http://afalmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback