MERA PLUGG

Jag som trodde ja skulle få de lite lugnare i skolan nu en stund men ICKE de :(
Fick resultatet på anatomin och ja fick G+ på första delen och IG på andra... Så måste plugga mer
om njurar! haha 
Är inte ens sur eller besviken på mig själv då ja inte kunde ha pluggat in mer än vad ja gjort..
Skitstolt över mig själv för att ha fixat första delen, får se om man kan få räkna bort den nu på omtentan :)

Ska nu sätta mig och plugga på ett manus, ska spela in en film på fredag så de måste sitta..
Omtentan e typ i mars så ja har lite andningsrum.
 
Haft en kissekatt som sovit på mig halva natten så ja drömde att nån höll på att strypa mig med lurviga handskar.. :P sjukt vad man kan drömma xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback