DUGGA

Första duggan avklarad, och jag håller tummarna på att jag får ett G, skulle underlätta så sjuuukt mkt!!
Blir de inget G så gör de egentligen ingenting, bara att man får mindre jullov..
 
Ska packa alla våra saker i mellandagarna och i början av januari så åker flyttlasset mot Umeå :)
Längtar faktiskt, dock så kommer de bli jobbigt att vara utan min lilla hest men hon klarar sig nog bra ändå..
Har en tjej som kommer och ska "provrida" ikväll (bara ca -20 grader), hon har haft henne på foder innan så
dom har lite koll på varandra iaf.. Jag har ju dock ridit om henne nu så de e lite special-special.. haha
Man får typ inte röra skänklarna varken framåt eller bakåt, stöd i tyglarna och kunna rida framåt.. typ xD
Äkta dressyrhäst :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback