Rensning?

Eftersom att jag inte kommer att ha nån häst ett tag framöver så tänkte ja rensa ut
i Sadelkammaren lite.. Har bl.a.
- Träns
- Sadlar
- Täcken
- Martingal/Förbygel
- Benskydd/Boots
- Stigbyglar
- Grimmor
Hör av er om de e ngt som låter intressant :)

Idag har jag annars lagat mat till Geisha, tömt ur kyrkans kamera, pluggat lite och
bara varit :)
Ska snart åka till Lena och Thomas å hjälpa till i deras kök lite..
Och så skulle dom testa ett par skydd som jag har till Melvin :P
Sover i Ullånger inatt med älskade Jago <3
Imorgon åker mamma och jag upp till Umeå på The Studio.. Måste hitta nå kläder som
man ska ha på sig då.. Får väl mannikänga för Fredrik ikväll :P haha
De ska iaf inköpas ett par svarta jeans och ett par lackleggins typ.. Gina hade såg ja

Kommentarer
» kattis

vad har du för sadlar samt pris?

2011-09-06 // 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback