Igång igen och en rejäl uppdatering

Ja, nu är det såhär alltså.
För det första så har jag börjat på Nordvik, läser in så att jag kan söka till sjuksköterskeutbildningen i Umeå.
För det andra så har jag skickat iväg Kozca på foder för ev. senare köp.
Är nöjd med mina val, och nu hinner jag med mig själv och alla vänner runtomkring :)
Fredrik har skaffat kattunge som nu heter Jago, jag bor i lägenheten inne i Ullånger och pendlar med moped
till skolan.
Jag ska bli Gudmor i Januari till Ellie och Eriks kommande barn och livet känns som att det är på väg upp :P
Allting känns mycket lättare nu och det är en helt underbar känsla.
Istället för egen häst nu då så rider jag i Hoppspecial kl. 20 varje onsdag, tanken är att jag ska hoppa Dillys men eftersom att hon har en liten skada så får jag låna häst ifrån ridskolan.
Imorgon ska man agera hästskötare åt Pernilla och ev. till Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback