Skola och arbeta, men snart är det helg! ;D

Sitter i skolan och försöker plugga till provet som vi har snart.. I Växt och Djurliv..
Känner mej ganska säker faktiskt, för en gångs skull :) Hoppas på ett MVG!
Ska göra ett manus till en reklamfilm också, men jag har ingen fantasi alls..
Men jag tror jag kommit på vad det blir.. En prestationsdryck, där jag eller ngn
annan rider ganska bra i bakgrunden och att man berättar om drycken..
Bernta verkar lite pilsk idag för den delen, men det är han kanske alltid,
jag vet inte.. Han va ganska sur när Viktoria och Denise sa förlåt för att dom
kom lite sent.. (typ 5min.. ) Stackars Bernta.. xD noooooot.

Har lyckats gå upp i vikt nu också :D Fast nu vill ja inte mer, fast jag vill ha
fika, eller mat hela tiden xD Va ute och gick med Anna igår i typ en timme..
Och syndade riktigt ordentligt.. Rååååkade köpa liiite godis på Ica Maxi.. xD

Längtar sjukligt mkt till helgen, och jag kommer att ha väldigt mkt att göra..
Torsdag: Åker upp med Emma, sover i Fredriks lägenhet (Fredrik skulle fixa
en film åt oss också.. Eftersom att han jobbar till typ 1 eller ngt så han kommer
inte att vara hemma när vi kommer..)

Fredag: Skickar iväg Emma med bussen, ska försöka vara lite social med
Fredrik också.. Åker kanske med honom i lastbilen också.. Sen måste vi hitta
några maskeradkläder åt Fredrik. Om han inte fixat det själv förstås ^^
Åker sen till Östersund med Fredrik, Johan och Niklas.
Byter om till mina grymma maskeradkläder (obs! Fredrik kommer att ha det
svårt att hålla sig ifrån mej xD) Fest hela natten!

Lördag: Åka hem ifrån Östersund när Fredrik är tillräckligt nykter, åka till
lilla Lid och fixa hemsida och förhoppningsvis få rida lilla Carisma!
Sen byta om för att åka på 40års fest xD
Fredrik åker såklart med.. Får se om vi sover över där eller om vi tar en
taxi hem. 

Söndag: Umgås med min älskade pojkvän, och ev. åka och fira Ella som fyller år..
Hon skulle verkligen uppskatta att vi kom dit.. Men vi får se hur man mår osv.
Åker hem till Linköping på Söndag em, så att jag är tillbaka här nere vid 10-11 tiden..

Fullt ös Medvetslös! ;)
carisma och jag längesedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback