Jag är bara glad så är det bara...

Livet är allmänt bra..
Slapp dag i skolan, bara satt vid datorn hela tiden..
Åkte hem och fixade lite fika, spelade lite GuitarHero också.
Sen så fick jag prata med Gabbis och Fredrik också ^^ Skön tjej det där, kommer blir
grymt kul på hennes fest nästa helg :D

Fick det iaf klart idag att vi ska åka på Skördefesten imorrn.. Men typ vid 10, eftersom
att Anna ska träna till kl 9 osv.

Får kanske med mej Emma upp ssen.. Om det passar med FLYG osv :D
Hoppas hoppas hoppas! :D Får se om man ksk åker direkt till Östersund,
det beror också på hur alla flyg och sånt ser ut..
Men jag måste ha ett par skor som är hemma, och det känns konstigt att
säga åt Fredrik o hämta dom..

Vill att Fredrik ska flytta ner hit till mej! Eller till en lägenhet i Linköping så jag får
träffa honom varje dag, vet inte hur jag ska klara det här utan honom..

Ska rida lite ponniiie snart också, men ja vet inte om ja väntar på Anna eller hur jag
gör som..
Fick massera henne igår också tills hon började gråta, då tyckte ja att de va dags att
sluta och ta lite mer idag ist..
Ska åka till kanalen och dricka kaffe och äta bullar sen med Anna, kameran hänger nog med
också så jag lägger väl ut ngt här sen ^^

Livet leker... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback