Härlig helg...

Har haft en lite hektisk helg, men ändå skön.
Klivit upp vid 7 tiden och tagit ut hästar.. Men sedan så har jag varit ganska pigg, efter
att ha varit vaken någon timme..
Har varit duktig och tvättat också..
Igår fick jag och Anna ett litet ryck, hade väldigt lite å göra så vi åkte och letade svamp
mitt ute i skogen, men utan framgång.. Men men, det va ju trevligt iaf xD
Wonder har gått som en liten klocka och hon blir finare och finare för varje gång
jag rider henne, kan t.om. kalla henne smått tjock nu också :D
Jätte bortskämd, men det får man vara när man är duktig :)
Har utsläpp imorse också, men det gick superfort eftersom att vi va ganska många..
Bestämde oss för att baka lite också, blev muffins.. 9st med äpple och kanel i,
och 11st med kakao, hallon och blåbär i.. Grymt goda va dom, till lite kaffe :)
Red ut med Anna och Turbo också.. längs med kanalen, va skitfint verkligen och
det speglade sej så himla fint i vattnet.. Tävlade mot Anna på en stubbåker på
väg hem också, och vi låg jämsides.. Men jag kunde inte gasa på mer eftersom
att "styrningen" inte riktigt fungerade på Wonder så hon drog asmkt mot vägen
och diket(!) som hon till slut hoppade över och fortsatte galoppera xD
Helt galna va dom, men supersöta ^^ Båda fick duscha efteråt, vilket
faktiskt va lite uppskattat :)

ridning vid kanalen

Drack kaffe och åt lite glass nu på kvällskvisten, MKT uppskattat!
I övrigt, en väldigt bra helg.. Ska nästan fortsätta att kliva upp ganska tidigt
varje helg.. Då äter ja ju faktiskt frukost också :)
Längtar till nästa helg! Kommer att åka tåg/buss med Emma hela vägen, sen så
sover hon mest troligt över hos Fredrik och mej sen.. Och fortsätter dagen efter
upp till Skellefteå :)
Älskar Fredrik Svensson mest över allt annat <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback