Friskare och mer motiverad!

Mår faktiskt otroligt bra, fast jag e sjukt trött för tillfället för att jag red Wonder i ridhuset, vilket gick sådär..
MEN det dåliga pratar vi inte om :P
Hade blodsmak i munnen i stallet.. Men jag har aldrig varit så ridsugen någonsin och aldrig mer motiverad
till att rida.. SJUKT!
Jag ska få äta riktig mat för första gången på 9 dagar imorgon och jag längtar verkligen! :D
Har gått ner 2kg sedan förra torsdagen och det ser hemskt ut.. eller rättare sagt, jag är FÖR smal..
Men nu ska det bli ändring på det!
Dock så har Anna och Sandra nappat på min lilla "SoppDiet" så dom ska testa :P Men det är ju lite halvfarligt
men det får dom väl märka sj xD
En som va superintresserad av Wonder också, en som ville komma redan i helgen och hämta henne, lämna
handpenning osv. Men jag ska av tidigare erfarenheter inte förvänta mej att det verkligen händer..
Men vi får iaf se, och om det är så, så åker jag upp till Fredrik så fort som möjligt ^^ <3
Saknar honom så sjukt mkt! Tänker på honom hela tiden verkligen och när ja får ett sms eller pratar
med honom så blir jag alldeles varm i kroppen och om jag är sur så blir jag oftast glad igen.. Om jag inte
börjar gråta för att jag saknar honom så mkt.. "/ Men det är sånt man inte kan göra så mkt åt..
Nu ska jag testa att sjunga lite SingStar, sen ringa till Älskling <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback