1 Månad <3

En heel månad med samma kille, helt otroligt för att vara Johanna.
Men har man hittat rätt så har man <3
Jag älskar verkligen Fredrik med hela mitt hjärta och jag släpper aldrig taget!
Har gråtit nästan hela dagen för att jag saknat honom så mkt (iofs så va det också för att jag hade så ont men mestadels för Fredrik..)
Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan honom i mer än 2 dagar.. Det är ganska många fler dagar än 2 dessutom som jag måste klara mig utan honom.
Fick idag ett samtal (som jag nämde i föreg. inlägg), helt fantastisk bukett blommor, som jag också lägger ut en bild på :) eller 2 xD
Fredrik är det bästa som hänt mej, han är min klippa, min närmsta vän, och han sviker mig aldrig <3
8/8 - 2009, ett datum jag aldrig någonsin kommer att glömma!
1 månadkortet
<3 Fredrik Svensson, The One And Only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback