High Coast design

Nu jämarn in the morning händer det grejjer! 
Va till Sundsvall idag och skulle köpa mer krokar och fuskskinn till min nystartade lilla verksamhet :) 
Men de fanns typ inget som ja skulle ha så ja köpte de som fanns och beställde resten från nätet.

Har så sjukt mkt beställningar så ni förstår inte!
Är superkul att mina saker uppskattas och imorgon ska ja få indroducera brodyr i mitt skapande :D

Det handlar alltså om Barnvagnstillbehör, skydd till vagnen och krokar som man kan hänga t.ex. Skötväska eller Icakassar på.
Ska börja med grenband, sittdynor och mugghållare också men måste först få bort de beställningar ja redan har :)

Följ mig gärna både på fb (High Coast Design) och Instagram (Highcoastdesign) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback