Titel

Jag har idag fått många titlar,
Superkvinnan, värdens bästa flickvän, duracellkaninen, festfixaren, tårtbagaren.. Osv..

Har planerat i flera månader att anordna en Överraskningsdag åt Andreas då han fyller 20, som en sista fest innan han blir pappa på heltid.
Och dagen kan inte blivit mycke bättre, allt har klaffat så enormt perfekt!

Andreas satte sig på älgpasset kl 5 imorse, fick ett anrop på radion av sin far att de va kaffe hos en kompis.. När han kom dit så fick han sig en macka och en förfrågan om han kunde följa med å hjälpa till med en grej.. 
Han anade ingenting förrän dom åkt 2-3mil, paintball med hans vänner.

Medans han va där så fixade jag och Tova allt hemma, dekorerade tårta, plockade potatis ur landet, hämtade grill å bord å stolar till tältet, lämnade Sigge hos "farmor" Lena och gjorde iordning för maten.

Då han spelat klart ringde han mig å frågade vad som skulle hända, å han fick order att åka tillbaka till hans kompis å duscha där, hade åkt dit med kläder och duschgrejor på morgonen ;)

Hans kompisar rullade in en efter en och till sist fick även Andreas dyka upp, den förvånade minen vi möttes av var helt perfekt, han hade inte anat nånting! 
Och nu är de fest på hög nivå och jag själv har dragit mig tillbaka och sitter i sovrummet å funderar på att göra kväll.
Gravid i v 39 gör att man blir rätt slut i kroppen efter en sån här fullspäckad dag..

Fick ett stort tack av min andra hälft som gjorde att allt detta var värt mödan ❤️ 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback