Fint!

Inget bloggande, har haft en del för mig :)
Hubertusjakt, födelsedagsfirande, handlande och städning är de som fyllt mina senaste dagar.
Bebis stannar kvar i sin mammas mage verkar det som och pappan har börjat på en ny
arbetsvecka.
 
Solen skiner, vinden blåser och jag mår utmärkt..
Fick hem 12st The Sims 3 spel häromdagen så idag har ja suttit och installerat hälften ungefär, och de räckte
för att ja ska va helt lost.. Suttit i typ 4 timmar å bara byggt ett hus, så himla tidsfördrivande!
 
Ikväll blir de middag hos svärmor, hämta lite saker som ska till bebis och ta igen lite, längesedan ja träffade
henne.. Är ju mest hos mina föräldrar hela dagarna både jag och A.
 
Trodde liten i magen hade dött inatt, va helt lugnt, hjälpte inte att ja knuffade till magen eller va upp å gick
en sväng.. Men så efter ja ätit frukost vid 7 så kom de en liiiiiten spark och nu vid 16 är de full fart igen.
Va nog någon som va lite trött tror ja, hoppas på att de fortsätter när han/hon kommer ut också :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback