Natten från helvetet

Kan nog inte beskriva riktigt med ord hur min natt va..

Har ju under ett tag känt av ett senadrag i höger ben/skinka och tänkt att de måste va bebis som ligger och trycker..
Va på en tacokväll igår som slutade med att jag körde och vi va inte hemma förrän 03.20.
Kände under kvällen att ja började få ont i svanken och satt mest stilla, satte mig i en soffa och då brände de rätt rejält..

Kom hem och hade världens halsbränna och ont i fogarna.
La mig å då kändes de som om de brann i ryggen, hittade ingen ställning alls där ja inte kände av det, och så illamående uppepå de.

Va upp på toa 711 gånger, hämtade kuddar och till slut lyckades ja somna och ignorera de som gjorde ont.

Vaknade nån timme senare, samma lika, ont.. Va så enormt nära på att väcka A och säga att vi skulle åka in, grinade och kände mig allmänt hopplös.

Gick på toa en gång till och sen somnade ja som en sten, skönt!!

Nu när ja vaknade så va de nästan borta, bara uthärdlig smärta, foglossning.nu

Ska försöka få tag i ett höftbälte, kan inte fortsätta såhär :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback