Missade

Tro ja glömde blogga igår, aja det hände inget speciellt ändå.

Va hos läkaren och fick papper på att ja e sjukskriven, maskerade lite lister i hallen och sen så va jag och svärmor till Kramfors och handlade på Coop.

De däremot va en utmaning, hade en lista på vad som skulle handlas och hade med mig svärmor för att ja inte skulle behöva lyfta nått tugnt.
Hade självklart bältet på mig också.

Efter 40min inne på affären började ja bli alldeles snurrig och alla leder i kroppen började ge vika, så de slutade med att ja stod och hängde över vagnen medan svärmor sprang runt i affären och hämtade resterande varor ;)

Sen kunde ja inte packa upp själv heller, satt på en sån där barnpall utanför kassorna och tittade på, hade då behövt ta av mig till linne också.. Hmm.. Tur ja hade hjälp <3

Åkte till en kompis till A sen och grillade lite, å va allmänt sociala.

Idag blir de kalas för killens mormor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback