KÄRLEK

Städade lite bilar igår, käkade pizza med bästa och såg på en film.. Myskväll bara.. Och det bästa av allt var nog den lilla som hade extra energi å rörde på sig som bara den, la handen på magen (utifall att magen skulle hoppa iväg) och de är helt fantastiskt vad människokroppen kan skapa..

Helt förundrad hur allt kan fungera, hur bra jag mår och har mått..
Hade liite illamående v 7-8 men inte alls farligt.
Har dock blivit lite kräsen på mat, allt luktar så mycket starkare så vissa saker går verkligen inte att äta.. :/

Japp, jag ska ha bebis och ja e så sjukt lycklig. 
Bor med pappan och jag är rätt säker på att ja träffat mannen i mitt liv <3





Kommentarer
» julian

Rörelser rredan nu! Väldigt tidigt för en förstföderska. Brukar dröja några månader till.

Svar: Jag väger bara 50kg med så de syns och märks ganska tydligt att de e bebis på g.. Mamma kände av mig också tidigt, ja va första för henne.
Johanna

2014-03-16 // 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback