EXTRA

Glömt bort lite att jag har en blogg, men iaf, nu kommer en update..
 
Lagat mat de flesta kvällarna hos mor och far, extra husmor är alltid uppskattat när dom kommer
hem ifrån jobbet och maten står på bordet.
 
Grejjat i köket hemma i huset så nu är de typ klart, blir sjukt bra, har till å med fått tillåtelse att få välja 
färger i vardagsrummet! Övriga rum har jag redan ordnat ;)
 
Tjockis-update då.. ja ni, kan säga såhär, känner knappt igen mig själv på humöret, går
upp och ner hela tiden..
Typ nu idag har ja varit på asbra humör hela dagen, vill nästan skutta fram även om ja ha haft för
stora gummistövlar på mig.. åsså nu fick ja lite ont i magen, tårarna börja rinna å blev allmänt tvär..
Ställde mig i duschen och hulkade 2-3 ggr sen va de över, pigg å glad som vanligt.
Knäppt hur alla hormoner snurrar så pass att de blir så olika utfall.. Måste kliva upp varje morgon halv 8 också för att kissa.. sen är de omöjligt att somna om.. hinner käka frukost sen är de bara att gå på toa igen.. 2 dropp..
hmm..
 
Är frukt som gäller nu med.. haha kan äta huuur många som helst, spelar ingen roll vilken sort, bara det
är frukt.
 
Fått svar på proverna som ja lämnade hos barnmorskan iaf och de va jättebra som tur va!
 
Nu ska ja sova och krama om den ja delar säng med varje natt för imorgon drar han till fjälls med sina kompisar 
och kommer tillbaka lämpligt tills min pappa fyller 50år. Vilket är typ nästa helg!
 
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback