What happened??

Vilken gårdag säger jag bara..
 
Sov till typ 9, vaknade av mig själv och käkade frukost i lugn och ro.. Gjorde mig iordning för att åka
på studentfirande och åt lunch med A när han kom hem.
 
Åkte till stan och firade Tova, gjorde några ärenden på stan samtidigt och åkte sen hem igen.
 
Direkt då vi kom hem så tog ja min bil och åkte ner till Härnösand där pappa va och jobbade, han skulle
kolla min bil som gått lite ojämt så då tog jag hans bil och fortsätte söderut.
 
Framme i Sundsvall mötte jag upp tjejen som lånat min sadel, den såg ut som när jag lämnade den och hon var så besviken på att hon inte hittade nån sadel som passade henne, då hon verkligen tyckte om min.
Aja passade på att handla lite när jag väl var nere, så det blev lite grejor till huset på Biltema först..
 
Sen kom ja på att ja skulle in på Babyproffsen och se om dom hade tvättbara amningsinlägg då jag har fått
läckage som inte är allt för kul att ha i BHn såhär långt innan bebis kommer..
Har nog aldrig sett så många gravida på samma plats, man behövde inte ens känna att nån tittade på ens mage för alla som va där hade en likadan haha ;) fränt!
 
Blev sen Kicks och köpa lite body lotion å diverse, och sen H&M å leta ny BH, byter storlek typ varje vecka, sjukt jobbigt då jag vet att de bara är 2 mjölkpåsar haha
Blev iaf ett linne, ett par shorts och ett par svarta finare byxor också, väldigt fina mammakläder faktiskt..
 
Käkade lite thai-mat och tog en milkshake innan jag åkte hemåt, sen va ja rätt färdig i kroppen, men jag hade
gjort nån nytta iaf! :D
 
Ja just, ja lämnade in sadeln i Härnösand med hos en sadelprovare som ska kolla vad den är värd och ev sälja den åt mig. SKÖNT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback