Livet rullar vidare

Magen smörjs, fötterna masseras och ryggen behandlas.. Livet flyter på liksom :)
Har kommit fram till att de bara är 3 1/2 månad kvar tills BF och det är de snabbaste månaderna på året.
Bara att passa på att njuta av livet och sova så mkt man bara kan.

Min sjukskrivning för foglossningen slutade igår vilket betyder att ja ska jobba imorgon, är lite spännande då ja inte vet hur min kropp reagerar.. Men en flaska vatten och lite humör så går det kanske vägen. Om inte annat så är de bara att fortsätta va ledig.. Är ju inte så svårt att fixa.

Mår faktiskt riktigt bra, va på cruising igår med min allra käraste och två kompisar.. Blev rätt sent och fick bli knuffad/dragen uppför backar för att komma upp ;) man börjar känna på graviditeten helt klart.. Men kul va de!

Ställde mig på vågen igår och konstaterade att jag är nog väldigt frisk haha, 12kg+ och de syns inte mer än att ja e superliten överallt med en jättekula på magen :) 

Nu ska ja njuta av dagens sista sol och sen blir de sova sova säng!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback