Kräftsoppa

Idag har jag varit riktigt effektiv och känner mig helt awsome!
 
Klev upp kl 9, käkade frukost i lugn och ro, kollade oljor i bilen, sen till sjukgymnasten
och få akupunktur en stund.
 
Gick in på nya hotellet och käkade god lunch, och där träffade ja han som jobbar med att fixa däck så 
ja frågade honom om han kunde kika på min bil (har haft typ pyspunka på alla däcken sen ja bytte
till sommardäck, sjukt drygt).
 
Innan ja åkte till däckverkstaden så gjorde ja ärenden på byn, kollade färg till huset (utomhus), köpte studentpresenter och blommor till imorgon.
 
Åkte till däckkillen och då konstaterade han att de va ventilerna och att han hade tid om nån timme.
Tog då tillfället i akt och käkade kulglass och drack kaffe på Glassbaren å uppdaterade hon som hade den hur läget var osv.
Handlade lite allmänna varor på Ica och åkte hem å lämnade allt ja handlat innan ja körde tillbaka
till byn för att fixa däcken.
 
Han plockade av alla däcken förutom ett och bytte ventilerna så nu är det så tätt det kan bli!
 
Kom sen på att de skulle va kul att ha med sig cykeln hem så då åkte ja till mamma och pappa, letade
fram min cykel som inte använts på typ 1 år (va skapligt dammig), pumpade däcken och satte fast den 
på draget på bilen.
 
Insåg att ja va lite hungrig så då kokade ja ihop en kräftsoppa och gjorde smörstekt vitlöksbröd till, lagomt till de va färdigt dök A upp i dörren tillsammans med hans kompis som hade varit å tränat.
MKT gott och ja ha fått massor av beröm idag, klappar mig själv på axeln också för nu är ja riktigt
nöjd för idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback