Full fart

Spricker snart, skulle kunna skriva de huur många gånger som helst, men jag är bara så himla kär..
 
I både bebis å pappan, och vi tillsammans i bebis.. Rör sig massor och man börjar kunna urskilja vad det är
som syns på ytan av magen, helt otrolig känsla.. Jag mår så underbart bra för ovanlighetens skull och man kan leva som vanligt.
Jag lever i mina största drömmar :D
 
Gjorde kräftsoppa idag igen, va så hungrig och de e nog de enklaste ja kan komma på.. Är enormt förkyld och täppt i näsan så man är typ inte sugen på nått..
 
Målade en liten tavla idag, tog typ 5min men ändå.. e ju en målning iaf :) 
Ska fundera ut nått som ja ska måla på en större, men har lite dålig fantasi just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback