Mamma

Jag ska bli mamma och först nu börjar jag längta så enormt efter att få träffa den lilla/e där inne..
Mår strålande, fått flera komplimanger om att jag ser fräsch och frisk ut, har alltid frusit på somrarna och
varit blek å tanig.. Känner mig för engångsskull normal!
 
Fått massor av bebiskläder så nu har bebis minst lika mkt kläder som föräldrarna ;) 
Skönt att inte behöva tänka på det iaf!
 
Badat för första gången i år idag, höll på att svettas ihjäl när ja va hem till mami och papi så då tog ja bara
mig i kragen å åkte ner till sjön, va alldeles själv så ja fick ta min tid på mig.. 
Då ja va så extremt varm innan så kändes vattnet jättekallt tills efter en liten stund, då va de riktigt skönt..
Ska iväg imorgon igen till ett annat ställe, där de tydligen är 25+ i vattnet, HELT SJUKT!
 
Ska även köra flickor och hästar till en träning imorgon så vi får se om ja kanske tar med mig kameran :) 
Kul att vara omkring hästarna och få längtas lite tills ja kan rida igen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback