Läskigt

Varit typ 32 grader i skuggan dom senaste dagarna, mindre bra för den som är höggravid..
Har dock fått lite finare/friskare färg än normala mig :)

Va ut på havet en sväng med pappas båt, dock gav batteriet upp på båten så vi fick paddla tillbaka men men de kunde ju varit värre.

Kom hem å somnade i soffan, blev väckt av att de va nån matlagning på gång.. Men när ja gick ut i köket högg de till i magen så ja fick sätta mig ner, sen blev de full fart, de tryckte å drog typ överallt och med en smärta som va mensvärk x1000..
La mig i sängen och fick ett kallt omslag runt huvudet och en vetekudde under magen.
Höll i sig 3min, släppte 3min osv i typ 20 min, blev helt säker på att vi skulle behöva åka in men de släppte efter en stund.. Grinade som en idiot, blev rejält rädd och va inte alls beredd.. 

Idag mår ja som vanligt iaf, tar de dock väääldigt lugnt!!
Badat en bra stund så nu är man någorlunda temperatur :)
Blir fika hos svärmor bara som fyller år sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback