En femtedel

Sovit som en sten med en liten kisse runt halsen, första natten på nytt ställe har gått superbra.

Är redan kär i denna lilla krabat, som vi tror ska få heta Ceasar.

Har varit å storhandlat i Härnösand, fick med mig ett blöjpaket för 1kr med! Perfekt..

Idag är det 80% avklarat av graviditeten, känns som typ nyss när ja gjorde de där testet som skulle förändra massor.

7 veckor kvar till BF, känns helt fantastiskt nära.
Har tur som hittat den bästa pappan och partnern också som är med mig i mina beslut, han är mitt allt!

Nu blir de köttfärsbiffar, färskpotatis och gräddsås ;)






Kommentarer
» Sara

Åååh, söt katt!

Svar: Ja, han är helt underbar :)
Johanna

2014-08-04 // 14:12:53
URL: http://sarahelenaemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback