2014

Gott Nytt År ALLA!
Man har nu vaknat och fått lite ordning på bakfyllan..
Hade det jättetrevligt tillsammans med nya bekantskaper och det va första gången jag inte firade
jul & nyår med mina föräldrar, lite skumt, men samtidigt nått som förr eller senare skulle hända iaf,
inser att jag fyller 22år i år och är allmänt vuxen ;)
 
Årets nyårslöfte:
Starta MSV med Kozca!
 
-Detta är något som jag kommer kämpa för, och som SKA hända innan hon försvinner från mig.
 
Övriga mål 2014:
Köpa en riktig hästtransport
-Vill kunna åka iväg och träna som jag vill nu när papi fixat dragkroken på min bil.
 
Eventuellt ett nytt projekt
-Förra årets projekt var Loppan och det är ju avklarat, och nu när jag har ett riktigt jobb med inkomst så kanske detta är möjligt att genomföra :)
 
Njuta av livet och ta dagarna som dom kommer utan stress
-Typ försöka komma in på sjuksköterska igen...... men går det inte så löser det sig alltid! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback