SHOPPING?

Tänkte dela med mig av saker som ni kanske inte visste om mig..
 
* Jag verkligen HATAR att gå på stan och shoppa, jag har alltid en lista på saker som måste
köpas och då går jag direkt till de butikerna och tar det jag behöver å åker hem så fort det bara går.
 
* Väldigt hetsig då ja kör bil, är det en bil framför mig som kör typ 50 på 90 så har jag en mindre normal
ramsa som jag drar och tror alltid att det kommer hjälpa.
 
* Jag bryr mig inte så särskilt mkt om mitt hår, går jag till frisören så låter jag denne bestämma och göra sitt jobb utan att jag lägger mig i eller blir sur om det inte blev exakt som tänkt.
Har lyckats fått håret färgat till leopardfärg och ja blev inte sur, väntade bara tills det gick att färga om åsså va det ur världen.
 
* Jag behöver mål för det mesta för att göra det jag ska, mål för dagen - tvätta. hänga och vika 1 tvätt - longera Kozca minst 20min innan det blir mörkt - handla mat.
Gäller även träningen med hästen, får världens svacka när jag nått mitt mål och inte kommer på nått nytt.. Som nu sist så tränade jag stenhårt för att kunna starta LA:4 och när jag klarat det med godkända procent så gav ja liksom upp.. Så nu har jag satt upp ett nytt mål och det är att starta LB:2 och LA:4 i Timrå i slutet av mars, kommer gå superbra nu när ja har ett mål ;) haha
 
* Är väääldigt lätt att leva med om man bara är snäll med mig så är jag minst lika snäll tillbaka och gör det mesta som ska göras hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback