HELA JAG BAKAR

Idag är de städdag då de kommer massa folk över imorgon på en liten fest, så de e lite småpyssel
överallt.. och tvätt överallt som ska hängas å vikas..
Snöar för fullt ute, slutar de så ska ja ut med Kozca en sväng med.. testa med linorna också på tömkörningsgjorden :)
 
Fick ett mejl från Hela Sverige Bakar, sökte ju förra året och kom vidare men tackade nej för att vi skulle
åka utomlands, men som aldrig blev av så de tyckte att jag kunde söka igen ;)
Sagt å gjort, har till å med gjort en video om mig själv, VÄLDIGT ovanligt!
 
Hålla tummarna nu då så kanske man har en solklar framtid inom yrket *-* även fast ja fått klart med skolan
att jag ska få börja med platsgaranti i Övik på sjuksköterska termin 3 hösten 2015... 
Men tills dess måste man ju ha nått att göra he he he
 

Kommentarer
» coffeeandcupcake.blogg.se

Va fint bullarna va gjorda, är dom klippta? :) Ha en trevlig helg :)

Svar: Ja dom är klippta :) tack desamma!
Johanna

2014-02-07 // 14:56:11
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback