Helvetesnatt

Halsbränna och sura uppstötningar gånger 5000 inatt.. 
Tog samarin då ja kom hem igår, gick å la mig och vaknade av att ja höll på att spy.. Klev upp och tog min sista Losec.

Sen va de full fart i magen, förvärkar och ännu mer uppstötningar.. 

Somnade om till slut och vaknade som vanligt 09.00

Va hos barnmorskan igår och fick reda på all praktisk information om förlossningen och att bebis ligger med huvudet neråt, fick känna själv också :)

Sen va ja med syster på ridskolan, tittade på när dom fina djuren dansade fram.. Saknar hästryggen men vet att om ja ens tar mig upp så kommer ja aldrig kunna ta mig ner igen :P 

Tänkte försöka jobba lite imorgon natt, kanske skyndar på bebis lite..
Om 2 veckor är de inga problem att hoppa ut :)





Kommentarer
» Felicia

Hej Johanna!
Tänkte kolla med dig om du kan göra headers till horseworld bloggar? :D Är så nöjd med den jag har nu av dig så tänkte kolla ;)
Mvh

Svar: Ja det har jag, fungerar på samma sätt som blogg.se :)
Johanna

2014-08-29 // 12:52:59
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback