Nej inte nu

Vaknade imorse av att A hostade.. Grattis.. Kände efter ja också å jag börjar bli snuvig..
 
Inte konstigt att de blir så då alla barnen på jobbet är snoriga, så jag har jobbat idag och
så tog ja bort onsdag och torsdag, nu ska de vilas ordentligt..
 
Är helt slut i kroppen efter bara en halvdag på ett nytt ställe.
 
Men men ska ut till mormors gamla hus och städa det tillsammans med mor och hennes bror, kommer att
sova gott inatt, de e nått som är helt säkert!
 
Saknar de här gänget <3 kanske nästa helg!! :)

Kommentarer
» Ida

Vilket snyggt gäng!

Svar: :) Tack, ja dom passar väldigt bra ihop!
Johanna

2014-04-08 // 16:51:47
URL: http://tobehappy.blogg.se/
» Isabella

Hej Johanna! Om du är intresserad av att hjälpa mig med att fixa min blogg så vill jag mer än gärna ha hjälp! Sjukt fin blogg, så om du är intresserad som sagt av att fixa en header/ design åt mig hör gärna av dig. Mvh Bella :)

2014-04-09 // 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback