Massa kärlek

Hinner inte blogga så mkt, huset fortsätter renoveras, haft en del kompisar här hemma och gjort en massa nödvändigheter.

Har drömt så enormt många konstiga drömmar om att de inte skulle finnas nån bebis i magen, att de skulle va en Alien eller att de skulle vara 5st..
Så man kan väl lätt säga att ja va nervös inför ultraljudet.

Blev jag och A som åkte upp, mötte först en väldigt gammal sjuksköterska som va smått grinig och ja bad till alla gudar att de inte va den som skulle ta hand om oss..

Gudarna måste hört mig och skickade in en ung barnmorska som va jättetrevlig och förklarade allt jättebra.
La mig på britsen, asnervös, men de släppte på en gång då skärmen framför mig lystes upp av en fantastisk syn (börjar nästan grina nu haha). Vilken enorm lättnad, det va EN bebis och hur pigg och riktig som helst.
Fick se allt vi ville se, fötter, händer, ansikte, revben, rygg, hjärta..
Pekade åt oss och sprattlade så alla hjärtan i rummet smälte.
Barnmorskan tyckte det va roligt att se en bebis som ville visa alla sina konster, och verkade inte vilja sluta titta ;) 

Fick beräknat datum till 24 september, blir alldeles perfekt :) 

Jag är helt förundrad av hur kroppen fungerar och att det faktiskt ligger en krabat där i magen och har hyss för sig.. 
Vi tog reda på vad de ska bli för något med men vi ska hålla det för oss själva, jag är bara så fantastiskt glad att ja e lyckligt lottad, mitt liv är perfekt! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback