Aktiviteter

Den här dagen har varit en riktigt bra dag, jag har inge sovit bort den och inte heller varit på dåligt humör.

Varit mest med pappa och lillasyster å kollat när dom grejat med gamla traktorer, jag har varit sällskap och gått runt i korta shorts (!) å allmänt mått bra.

Jag och syster tog på oss att laga mat och tänkte att kyckling skulle bli bra, Google och recept blev de.
Hittade en BBQ sås som skulle vara toppen, började göra iordning och inser att vi inte har hälften av sakerna, så vi kokade ihop något eget!
45min senare käkade vi en kyckling som smakade grillat och sommar, helt perfekt.. Bara att skriva ner hur vi gjorde :)
Gjorde även en egen coleslaw utan kål.. Men de gick ju de med, man tager vad man haver ;)

Jobb i veckan å sen blir de Skellefteå till helgen och sälja häst, drygt men nödvändigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback