PANIK

Måste skriva av mig lite känner ja.. Den här dagen har varit, ska man säga, mysko?
Vaknade 13.00 av att pappa kom in och frågade om vi varit ute igår, jag mumlade något fint svar om att
jag varit chaffuör och kom hem 03.00.
Då hade alltså pappa varit in och ropat på mig innan med..
Somnade om och vaknade kring 15 tiden.. kände att de va dags att kliva upp så ja gick ner och
tog resterna av Thai-maten som ja köpt. (FRUKOST)

Började inse att jag har sovit bort hela dagen och att jag fortfarande inte hade någon bil att dra
hästtransporten med imorgon och jag har en häst bokad på slakteriet kl 10.00
 
Letade på blocket lite och hittade en bil som såg helt okej ut för rätt pris och som dessutom kunde dra väldigt mycket på B-körkort.. Perfekt... Men då skulle ja också ha en pappa som kunde ringa på den och 
ge mig grönt kort för att sedan kunna åka med mig å hämta den.
Det blev efter middagen.. som åts 20.30
 
Fick grönt, men ska då lyckas hämta den med (10mil bort)..
Och ja ska ha bilen imorgonbitti, hämtat släpet å kört hästen till slakt kl 10.. 
Inser att de aldrig någonsin på världskartan kommer gå, grinar lite.
 
Så nu har vi löst problemet till en första bit iaf, får låna en bil för att köra hästen på slakt med, 
eftersom att det är en bestämd tid.
Sen försöka hämta bilen, lasta hästen och köra till Övik.
Och sen va på lektion kl 13.
 
Håll tummarna för mig att detta går..
Update kommer! haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback