I DONT KNOW

Jag har ingen aning om vad jag vill längre, jag älskar att bo i en stad, jag älskar att ha en egen bil, jag älskar att rida på min fina häst, jag älskar studentfesterna, jag älskar mina klasskamrater. Men nånting känns inte rätt. Nått är fel.

Idag på skolan när vi skulle träna Venport och Piccline så fick jag ett svimningsanfall, mitt 3e under 6 månader. Fick dessutom berätta för alla andra att jag mådde dåligt och fick sitta på en pall under genomgången som en annan alien.. Nått är fel.

Jag tror att jag inte sover på nätterna men vaknar hastigt upp och tror att klockan är 5 på morgonen, men då jag kollar på klockan är den 12.35. Nått är fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback