UPPDATERING

Tänkte att det kanske var dags att lägga in en uppdatering här om vad som händer och sker just nu.
Då jag inte mått bra alls psykiskt under de senaste veckorna så har jag bara fokuserat på att få ridningen att fungera så att vi kunde nå vårt mål att starta en LA. Vi nådde målet och sedan flög luften ur mig, valde därför
att åka ifrån allt och fokusera på mig själv en vecka.
Körde 45mil norrut, nordligaste punkten jag varit på! Checkade in på ett vandrarhem då det blev för kallt att sova i bilen.
Promenerar runt på stan och allmänt gör det jag känner för, vilar enormt mycket och jag känner att jag är på 
väg tillbaka till mitt riktiga jag, min grop är inte lika djup längre och jag börjar se ljuset i slutet av tunneln.
 
Trivs faktiskt riktigt bra här uppe, får se vad som händer med mina studier osv. men jag kanske hamnar här uppe någonstans så småningom :) 
 
Kozca rids av stallägaren, jättesnällt verkligen, annars hade hon bara fått stå hela den här veckan.
Jag åker hemöver imorgon som det ser ut.. Jag är färdig här. För den här gången..
 
Har lust att hålla på med sånt här fram till jul, får se om jag lyckas med det jag fått tips om :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback