SMALL UPDATE

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, därför blir det också väldigt tomt här i bloggen..
Tatuerade ju mig för typ en vecka sedan och jag blir mer och mer nöjd för varje dag som går, 
blivit lite ljusare och alla skuggningar och sånt syns tydligare :) 
 
Bor för det mesta hos min mor och far just nu, har inte så mkt ork så ska börja med Järn-tabletter igen så kanske
kroppen kommer tillbaka..
Försöker jobba lite för att få in lite pengar men de känns segt och drygt...
 
Har velat åka till stallet hela helgen men då min älskade syster fyllde 18år i lördags så har det blivit mycket med
att ordna med det osv ..
 
Så idag tog jag tummen ur arslet och ringde veterinären å bokade en vaccination och åkte upp till stallet,
MYCKET busig Kozca i hagen, galopperade iväg med flocken då jag kom till hagen och sprang runt och bockade mest hela tiden..
Skuttade lite med henne så hon blev less och stod still så ja kunde ta in henne.
Pysslade bara då hon ska vila när hon är nyvaccinerad, men tror hon va rätt nöjd över det..
 
Tackar alla stalltjejer såååå mycket, speciellt E som gjort ett enormt jobb med att få henne att stå still i boxen haha... <3
 
Mitt liv känns nästan perfekt.
Det som saknas är
- ett jobb som jag vill gå till
- en karl som älskar mig över allt annat
 
Bilder ifrån dagarna som gått
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback