LOVE

Igår var dagen som jag varit nervös inför huuur länge som helst.
Bokade i somras in tid för tatuering och jag ville att det skulle bli PERFEKT.. Ja menar, jag kommer
ju ha den för alltid.. haha
Första dessutom.
Hade valt ett ställe som många varnat mig om att det var ett utav de värsta ställena man kunde göra på, så
de gjorde inte saken bättre.
 
MEN, när han väl börjat så tyckte jag inte att det va så farligt.. Mest kändes de på slutet när den skulle fyllas
i över kotorna.. Dog inte och jag är sjukligt nöjd!
 
Bild från Instagram
 

Va till stallet idag iaf och red min lilla brud, fick följa med 2 stalltjejer på en liten uteritt först med lite skritt och trav, satt på en fröken piggelin så de kändes rätt att ta in henne på banan sen.
Superfin, fattar inte att hon kan va så fin när hon nästan inte går.. (står mest).
Fattade galopp från halt och tog några byten, jobbade mkt med tempoväxlingar i galopp då hon mest bara ville galoppera på i full fart.
Satt och log å skrattade mest hela ridturen.. Hon e så himla lättriden just nu och tycker det är fantastiskt
roligt att få jobba å göra rätt.
Travade av lång och låg, duktigt svettig då vi kom in :) 
 
Kärlek till min älskade Niccozca V, även fast hon har myror i benen ibland..
 

 
 

Kommentarer
» Therese

Jätte fin tatuering verkligen! Får en att själv vilja skaffa en ;)

Svar: Tack! Rekommenderar att gå till någon större studio, gör den precis som man vill ha det :)
Johanna

2013-10-27 // 15:40:42
URL: http://tossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback