ATT VILJA

Att vilja men inte fysiskt och psykiskt klara av något.
 
Jag vill bli sjuksköterska
 
Jag vill få min hästskötarexamen så jag kan söka till Ridlärarutbildningen
 
Jag vill tävla upp till 130 i hoppning och MSV B i dressyr så jag kommer in på Beridarutbildningen
 
Jag vill bli konditor eller iaf jobba som det
 
Jag vill ta C + CE körkort så att jag kan köra Hästlastbil utomlands
 
Jag vill renovera en herrgård och bo där med barn, djur och en älskad man
 
Jag vill vara beridarelev hos en större dressyrryttare
 
Jag vill ta ett föl från Kozca
 
Jag vill bli mamma
 
Men vad klarar jag av?
Just nu, ligga i sängen 13-14 timmar om dygnet och sedan göra några lättare saker, diska och sova igen.
 
Drömma kan man ju alltid..
 
 

Kommentarer
» Terese

Sluta aldrig drömma!

2013-10-08 // 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback