JOBB, SJUKDOM OCH LÄNKBYTE

Händer saker runt mig hela tiden nu känns det som, en del otur och en del turliga saker..
Va ut med kompisar i fredags, hade jättekul verkligen.
På lördagen visade jag Kozca för intressenter, sen va jag heeeelt slut då ja kom hem.
Skulle precis gå å lägga oss då ja fick ett sms av en kompis som ville ses innan jag flyttar,
va bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning å åka dit.
Jag körde, och har inte haft så kul på jag vet inte när.. Tiden bara flög iväg och när ja frågade
va klockan va så trodde ja inte mina öron 05.30
Grattis!
Bara att åka hem å sova..
La mig tidigt då ja skulle börja jobba 05.50, då ja vaknade imorse så kunde ja knappt svälja och va allmänt risig,
jobbade hårt å fick sluta tidigt så när ja slutade åkte ja direkt hem å la mig.. sov 5-6 timmar på soffan 
och vaknade med värsta huvudvärken och svimfärdig.
Käkat lite Alvedon och taggar inför morgondagens jobb
 
Vill tipsa om Elina´s blogg! :D
You find her HEEERE
 
 

Kommentarer
» L a m i a s . s e

Du har blivit länkad :D

Svar: Tackarrrr ;)
Johanna

2013-11-11 // 23:32:19
URL: http://lamias.se
» evie

Krya på dig! :) och kul med länkbyte. alltid bra med nya uppslag till bra bloggar!!

Svar: Tack ;) Håll utkik på bloggen så kanske det blir DU som får vara med i nästa inlägg :P
Johanna

2013-11-12 // 20:49:34
URL: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback