ALLTID LUGN, KOMMER ALLTID VARA

Får beröm för mitt lugn på avdelningen, vad som än händer så är jag helt kolugn..
När ja tränar inför tävlingar så är jag också lugn, och koncentrerad!
 
Snäll, är också nått man får höra ofta, det värmer väldigt mkt kan ja säga..
Inte alltid man känner sig så snäll men då kommer det oftast kommentaren "Snäll men rättvis".
 
Jag tror det är bra att man kan tänka tillbaka lite och lyfta fram saker om sig själv som
verkligen är BRA och som får mig att må bra.
 
För att lyckas i livet så behöver man nog mål också, både långsiktiga och kortsiktiga..
Mina är just nu:

*Klara omtentorna som är kvar, Mikrobiologi, Anatomi och Farmakologi.
*Få full pott i betyg på praktiken.
*Starta mer dressyr med Kozca.
*Börja tävla med Loppan
*Jobba 100% som konditor
*Lösa livets alla frågor 
 
;) haha ja ni ser, gott å blandat :P men NYTTIGT!
 
Bild från 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback